Dla nas to nic, dla kogoś to oderwanie od codzienności



Często bywam w centrum Opola w jednej kawiarni w której zamawiam kawę u pewnej nieśmiałej dziewczyny, która zawsze sprawiała wrażenie skrytej. W końcu zebrałem się i postanowiłem zaprosić ją na wieczorny spacer. Dużo rozmawialiśmy i wtedy pierwszy raz zobaczyłem jej śliczny uśmiech i roześmiane oczy. Spytałem więc dlaczego nie promienieje tak radością i energią na co dzień. Zatrzymała się wtedy i ze łzami w oczach powiedziała, że od momentu zostawienia jej przez byłego faceta nie trafiła na nikogo, kto poświęcił jej tyle uwagi, zrozumienia i ciepła co ja w czasie trwania tego jednego spaceru. Dotarło do mnie wtedy, że jednym gestem, rozmową, poświęceniem uwagi możemy zmienić czyjeś życie chociaż na chwilę. Pamiętajcie, że dla nas może być to zwykły spacer, ale dla drugiej osoby może być on ucieczką od szarej codzienności.. Nauczmy się wiec doceniać chwile, bo one już nigdy nie powrócą.

4 komentarze:

  1. Piękna historia ♥ I zawarta jest w niej sama prawda. Czasami tak bywa, że komuś wali się świat, zamyka się w sobie lub po prostu to nie jest jego najlepszy dzień. I takiej chwili najpiękniejsze co może się zdarzyć to JEDEN DROBNY gest od drugiego człowieka, miłe słowo czy cokolwiek ,aaa dla tej smutnej osoby to promień Słoneczka, nadziei że wszystko się ułoży :3

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja tez poproszę taki spacer ... :,/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki takim ludziom ten świat staje się lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ile ten ktoś jest naprawde szczery i nikogo nie udaje;/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.