TOP10 gier wśród singli!

 

Jak już wiemy, ludzie samotni mają znacznie więcej czasu niż Ci w związkach. Przynajmniej tak to wygląda statystycznie. Aby wypełnić wolny czas sięga się po różne zainteresowania bądź metody. Do najczęstszych i najbardziej popularnych zaliczamy:
  • sport 
  • muzykę 
  • książki i filmy
  • znajomych (zarówno tych wirtualnych, jak i realnych)
  • gry (PC, konsole, mobilne)
  • picie alkoholu i imprezy
Wymieniłem coś, co dotyczy bezpośrednio Ciebie, a może masz kompletnie inne sposoby spędzania wolnego czasu? Podziel się w komentarzu bezpośrednio pod wpisem albo na fejsie!

W tej notce skupię się na grach komputerowych i na dniach będę opisywał każde kolejne zainteresowania. Ostatnimi dniami przeprowadziłem analizy i raporty własnej społeczności singli, którą znajdziecie tutaj. Zadałem parę prostych pytań odnośnie gier i w jakie tytuły najczęściej grywają. Oczywiście zostały wytypowane osoby mające w polubieniach przynajmniej 2 gry (żeby nie było!). Co ciekawe, nie spodziewałem się tak dużego zainteresowania grami ze strony płci pięknej. Wyniki badań zostały oparte na odpowiedziach, a do badania przystąpiło 30,000 osób.
 
Powiem szczerze, że większość pozycji które się tu znalazły typowałem jeszcze przed rozpoczęciem badania. W przyszłości będę pisał również o sprzęcie przeznaczonym zarówno dla graczy, jak i fanatyków dobrego brzmienia. :)

TOP 10 gier wśród singli na platformie PC/XBOX/PS4:

1. Overwatch
Liczba głosów:
8,892


Gra o której jest głośno praktycznie cały czas. Drużynowa strzelanko-strategia. Każdy bohater posiada swoje umiejętności oraz tzw. "ulty" - czyli umiejętność specjalną ładowaną za zabójstwa, leczenie bądź zadawanie obrażeń. W grze znajdziemy typową eliminację, przejmowanie punktów czy pchanie ładunku. Społeczność w większości jest zajebista, zdarzają się oczywiście ludzie, którzy będą hejtować wszystko co robisz i kim grasz - ale tacy są praktycznie w każdej grze. Sam gram w Overwatcha i z całego serca polecam ten tytuł.

2. Counter Strike: GO
Liczba głosów: 8,732


Kultowe przedłużenie Counter Strike'a 1.6. Każdy kto w niego grał będzie zachwycony tą pozycją. Osobiście w niego nie gram, ale jeżeli lubisz podkładanie/rozbrajanie bomb, wszelkie modyfikacje, tryby, skiny - polecam Ci ten tytuł.

3. Leagaue of Legends
Liczba głosów:
4,567



Grałem w to tylko parę razy. Z tego co słyszałem to w PL cieszy się dużą popularnością wśród młodzieży. Gra polegająca na zdobyciu bazy przeciwnika - w największym skrócie. Nie moje klimaty, ale jeżeli lubisz takie coś - zachęcam do zapoznania się.

4. Grand Theft Auto V
Liczba głosów: 2,084


 Można powiedzieć - gra legenda. Czy jest tutaj któryś z graczy, który nigdy nie spotkał się z tytułem GTA? Wątpię. Gra w której można praktycznie wszystko. Świetna do gry ze znajomymi, ale również do jednoosobowej rozpierduchy.

5. The Witcher 3
 Liczba głosów: 2,002




Moim zdaniem jedna z najlepszych gier komputerowych w jakie grałem. Zarówno fabuła, grafika jak i odpowiedni dubbing postaci sprawiają, że gra się po prostu bardzo przyjemnie i z niecierpliwością czeka na rozwój wydarzeń. System walki, mnogość potworów i niepowtarzalne widoki tylko zachęcają do ciągłej eksploracji.

6. World of Tanks
 Liczba głosów: 1,489


Szczerze? Nigdy w to nie grałem. Z opowieści znajomych ten tytuł wydaje się ciekawy, ale jest raczej przeznaczony dla osób lubiących się postrzelać, wyczekać przeciwnika i są zafascynowane czołgami. :)

7. Forza Horizon 3
 Liczba głosów: 822



Jeżeli jesteś fanem bądź fanką gier wyścigowych - nie wahaj się i zagraj w Forze. Grałem we wszystkie części i moim zdaniem nie ma lepszej gry, która oddaje esencję wyścigów w taki sposób jak Forza. Oczywiście NFS'y, The Crew i inne tytuły również istnieją, ale.. Forza ma w sobie to coś.

8. Battlefield 1
 Liczba głosów: 698


Za dużo się rozpisać nie można - jeżeli lubisz się strzelać w realistycznym świecie wydarzeń - kupuj, instaluj i graj! Zapewniam dużo wrażeń, doznań i.. wkurzenia na przeciwników, którzy często nas zaskakują! :)

9. The Elder Scrolls V: Skyrim
Liczba głosów: 455


Sekundy, minuty, godziny niekończącej się rozrywki, walk i eksploracji - tak można śmiało opisać TES'a. Serio. Ciężko w moim życiu znaleźć tytuł w który grałem więcej godzin. Cieszę się, że wśród singli góruje on w granicach TOP10!

10. The Sims
 Liczba głosów: 259


Tutaj zdecydowanie zadziały głównie nasze kochane dziewczyny. Chociaż w Sim'y grają również faceci (większość się nie przyzna). Jeżeli lubisz projektować domy, aranżować wnętrza, dbać o swoją postać i założyć rodzinę to ta gra jest dla Ciebie. Zresztą.. chyba nie muszę jej przedstawiać nikomu.

Gry poza rankingiem, które miały również sporą popularność:
  • Diablo 3
  • Dishonored
  • Dark Souls 3
  • Rocket League

I co powiecie na wyniki? Ja po części właśnie takich się spodziewałem patrząc na popularność tych tytułów wśród młodzieży. Ach, zapomniałem wspomnieć! Badanie zostało wykonane na osobach w przedziale wiekowym 16-25.

Jak pisałem wyżej będę na dniach pisał o różnych przyzwyczajeniach singli, więc stay tuned i zaglądaj tu częściej!



Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.