30 rzeczy do zrobienia przed 30'stką!


Lata mijają a z życiem wypadałoby coś w końcu zrobić. Ja należę do ludzi którzy lubią wyzwania, stawiają sobie określone cele i starają się do nich dążyć. Może dlatego niektórzy mnie nie rozumieją, bo nie każdy lubi życie pełne planów i niespodzianek. Wiele osób wybiera opcję całkowitej monotonii i powtarzalności. Spotyka się to nie tylko w życiu prywatnym ale również zawodowym. Znam kilka osób które lubią wykonywać te same czynności codziennie w pracy przez 365 dni w roku i im to w zupełności odpowiada. Ja bym tak nie mógł. Fajnie jest od czasu do czasu być czymś zaskoczonym, szukać rozwiązań do sytuacji z dupy i rozkminiać nad jakimiś problemami. Ale nie można wymagać tego od wszystkich - każdy jest inny i to czyni nas wyjątkowymi. :)

Do czego zmierzam? 


Niedawno skończyłem 24 lata, dużo już w życiu zrobiłem ale natchnęło mnie to do zrobienia listy 30 rzeczy które muszę zrobić przed ukończeniem 30'stki. Długo nad tym myślałem, bo wpisać można tam wszystko ale jaki sens ma pisanie czegoś, czego i tak nie będę w stanie osiągnąć? Natchnienie natchnieniem ale ciężko mi w 6 lat będzie zarobić 100milionów dolarów. Bądźmy realistami, chociaż dobrze czasem pomyśleć i pomarzyć, a kij może jakiś grubszy biznes mi wpadnie do głowy. I tu nie ma się co śmiać!

A wy? Zastanawialiście się kiedyś nad taką listą? Życie zapierdziela do przodu jak głupie i ledwie się człowiek obejrzy a tu kurde już 20'stka, 30'stka i nagle 40'stka na karku. Pamiętam jak przychodziłem do liceum to sobie powtarzałem; aaa to 3 lata, dużo czasu. I nagle się oglądam i bum, Kamil ma magistra. Gdzie mi zniknęło 8 lat życia?! Dlatego utworzyłem swoją osobistą listę rzeczy do zrobienia. Masz teraz małe zadanie domowe, przeczytaj ten wpis i zastanów się co Ty byś chciał(a) zrobić w swoim życiu przed skończeniem 30'stki, a później napisz to na kartce i wykreślaj za każdym razem jak coś wykonasz. Niezła zabawa.

Wszystko co znajduje się na tej liście to moje osobiste cele. Znajdują się tam banały, rzeczy które większość już zrobiła ale również ambitne cele. Może coś nam się będzie pokrywało?

Lista rzeczy do zrobienia:
  1. Zwiedzić całą Azję i Japonię
    Podróże zawsze mi towarzyszyły, więc pora wybrać się w nowe miejsca.
  2. Nauczyć się dwóch kolejnych języków obcych
    Angielski, niemiecki i hiszpański to zdecydowanie za mało, chcę więcej!
  3. Napisać własną książkę
    Wiele osób mnie do tego namawia i chyba czas się za to wziąć.
  4. Zarobić 10 milionów
    No cóż, małymi kroczkami do celu!
  5. Znaleźć miłość swojego życia
    Tu będzie w cholerę ciężko, ale może się uda. Trzymajcie kciuki!
  6. Wybudować lub kupić dom (nie mieszkanie)
    Zasadzić drzewo, wybudo... blablabla. Po prostu chcę własny domek. :)
  7. Ukończyć jakieś 30dniowe wyzwanie
    Może jakieś 'zero alkoholu challenge' czy coś w tym rodzaju.
  8. Zorganizować jakąś zajebistą imprezę
    Coś w stylu tych amerykańskich - tak żebym nie pamiętał, ale żeby było zajebiście!
  9. Pójść na randkę w ciemno
    Zawsze chciałem to zrobić i chyba będzie trzeba.
  10. Pójść na jakieś szkolenie które poprawi moje umiejętności
    Może jakieś doszlifowanie języków? Być może.
  11. Założyć swój kanał na YouTube
    Blog to jedno, ale video to też ciekawa opcja. :)
  12. Polecieć do jakiegoś kraju na pełnym spontanie
    Zero organizowania, bilet lotniczy i na drugi dzień wylot. Jazda!
  13. Odnowić znajomości z młodości
    Z wieloma zajebistymi ludźmi straciłem kontakt. Trzeba będzie to nadrobić.
  14. Uprawiać publicznie seks!
    Takie małe zboczone marzenie. :D
  15. Zacząć prowadzić dzienny notes rzeczy do zrobienia
    Planowanie to jeden z ważniejszych czynników w dobrym funkcjonowaniu.
  16. Popływać wśród rekinów
    Raczej w klatce, bo normalnie to bym się trochę cykał!
  17. Nauczyć się surfingu
    Australio - przybywam!
  18. Kupić swój własny jacht
    To dopiero po tym jak zarobię te 10 milionów z punktu 4. :D
  19. Odciąć się od technologii na miesiąc
    Zero fejsa, zero telefonu, zero komputera. Będzie ciężko.
  20. Przeżyć jeden dzień pełnego relaksu (masaże, sauna etc.)
    Tego mi brakuje, ciągle jestem taki spięty.
  21. Ukończyć doktorat na studiach
    Może się uda zacząć od października tego roku.
  22. Nauczyć się ufać ludziom
    Wiele razy zostałem zraniony przez co ufność przychodzi mi z wielkim trudem.
  23. Skoczyć z bungee
    Skok adrenaliny zawsze na propsie!
  24. Pokonać własne słabości
    Wziąć jakiegoś cholernie dużego pająka (ptasznik +) na łapę. :D
  25. Zrobić porządek z fałszywymi ludźmi
    Trochę ich za dużo naokoło mnie.
  26. Pójść na siłkę i wziąć się za siebie
    Forma musi być, no i wyglądać trzeba.
  27. Chodzić spać przed 24 przez miesiąc! :D
    Zdecydowanie za często zasypiam po 3. To niezdrowe (chyba).
  28. Zmotywować jak najwięcej osób
    Robię to cały czas i chyba mi się udaje, ale chcę więcej!
  29. Kupić ultra hiper sportowy samochód
    Coś pokroju Bugatti Veyron. Na bogato!
  30. Zjeść coś czego okropnie się brzydzę
    Jakieś robaki czy innego tego typu rzeczy.
Lista gotowa, teraz wystarczy tylko zaznaczać co się wypełniło/spełniło i jest git! Polecam wam również taką listę napisać, bo miałem podobną 'rzeczy do zrobienia przez 18' i udało mi się wszystko zrobić. Taka mały zastrzyk motywacji. Powieście to sobie nad łóżkiem, na lodówce czy gdzieś, gdzie będzie wam to o tym przypominać. Warto. :)

    1 komentarz:

    1. Mi zostało niewiele czasu ale ciągle staram się osiągnąć to co sobie wyznaczyłam! Większość udało się zrealizować. :)

      OdpowiedzUsuń

    Obsługiwane przez usługę Blogger.