Teraz jest zajebiście! Co zmieniłem w swoim życiu?


Twoje życie jest jednym wielkim bagnem w którym sam się nie odnajdujesz? Też tak miałem, więc postanowiłem coś z tym zrobić. Można powiedzieć, że żyłem życiem w którym sam nie do końca wiedziałem co chcę, na czym się skupić i do czego mam dążyć. Trudno było ogarnąć cały ten syf. Wszystko odwróciło się do góry nogami po wprowadzeniu "kilku ulepszeń" do mojego życia. 

Spis najważniejszych zmian znajdziesz poniżej.
Może sam wprowadzisz coś do swojego życia? Zachęcam, bo może to wiele zmienić! ;)


ODPUSZCZENIE TOKSYCZNYCH ZNAJOMOŚCI

Każdy takie ma, jak nie teraz to w przyszłości pewnie się z takimi spotkacie. "Przyjaciele", którzy Cię wykorzystują, obgadują za plecami i niszczą Twoje życia od środka. Takich ludzi nie warto trzymać w swoim życiu, ja się ich pozbyłem i moje samopoczucie wzrosło stukrotnie. Warto zrobić od czasu do czasu przesiew w znajomych i przejrzeć niektóre rzeczy na oczy. Lepiej mieć jednego prawdziwego przyjaciela niż setkę fałszywych.

ORGANIZACJA CZASU I TABLICA OBOWIĄZKÓW

Zawsze na wszystko brakowało mi czasu, od kilku miesięcy postanowiłem to zmienić. Codziennie po całym moim dniu zapisuję sobie na kartce, lub na tablicy rzeczy, które mam do zrobienia na jutro. Satysfakcja odhaczania zrobionych rzeczy jest zajebista i do tego pozwala nam to zaplanować nasz dzień tak, żeby na wszystko starczyło czasu! Jeżeli mam jakiś czytelników "gejmerów" to można porównać to od odhaczania questów. Grywalizacja w świecie rzeczywistym jest zajebista. ;)

RZECZY WAŻNE I WAŻNIEJSZE

Nauczyłem się segregować obowiązki i zadania. Stworzyłem sobie piramidę i staram się priorytetowo wykonywać te czynności, które są najważniejsze nie tylko dla mnie, ale również dla innych. Tak samo działa to w przypadku ludzi. Warto poświęcić czas rodzinie i darować sobie jeden wieczór picia ze znajomymi, serio.

DBANIE O SIEBIE

W zdrowym ciele, zdrowy duch! Większość swojego czasu spędzam przed komputerem (taka praca), co zmusiło i zmotywowało mnie do wzięcia się za siebie. Zacząłem ćwiczyć, pływać i biegać - nic tak chyba nie pobudza i działa pozytywnie na uwolnienie stresu jak wysiłek fizyczny, no i do tego można świetnie wyglądać po jakimś czasie. Profit dla duszy i ciała jednocześnie. Jeżeli nie uprawiasz sportu - polecam i propsuje wszystkich, którzy dbają o siebie!
  
ZDROWE ODŻYWIANIE

Razem z dbaniem o siebie w parze idą zdrowe posiłki. Odstawiłem wszystkie hamburgery, frytki, kebaby i inne wymysły, które tylko zapychają na krótki okres czasu. Na cholerę się tuczyć i zatruwać? Żeby było jasne, nie jestem jakiś "ultra fit" i nie patrzę na etykiety przed każdym zakupem jakiegoś produktu. Bez przesady. 

SŁUCHANIE INNYCH

Od zawsze byłem typem osoby, która wszystko sama wie najlepiej. Przyszedł czas żeby to zmienić. Nauczyłem się słuchać innych, tego co mają do powiedzenia, jakie mają uwagi i co aktualnie u nich słychać. Warto spojrzeć na siebie i na sytuacje w życiu okiem innych, czasem ich punkt widzenia może nam otworzyć oczy i pomóc podjąć zupełnie inne decyzje od tych, które uważaliśmy za najlepsze rozwiązanie.

PRZYJEMNOŚCI

Kiedyś jedyne na co przeznaczałem czas to nauka, praca i kariera. Przejrzałem jednak na oczy, że nie na tym polega całe moje życie. Warto zostawić to wszystko na chwilę i zrobić coś, co poprawi nam humor. Pewnie większość z was pomyślała "oho, pewnie ma na myśli seks" - w sumie to też, ale głównie chodziło mi o rozwijanie hobby, spędzanie czasu ze znajomymi, czy z kimś ważnym. Mnie odpręża muzyka, gry i znajomi. I na tym się skupiam chcąc się trochę wychillować. Zajebista sprawa.

PODRÓŻOWANIE

Więcej, więcej, więcej! Wolność, prawdziwa wolność! Podróżowanie, poznawanie innych ludzi, kultur, ich nawyków i zwyczajów, podziwiania zajebistych widoków i konkretnego chillu nie można porównać z niczym innym. I nie mówię tutaj o zwiedzaniu na Google Mapsach. Widziałeś coś poza swoim miastem i polskim morzem? Może warto to zmienić? Weź ogarnij dupę i zacznij zwiedzać świat, mogę Ci zapewnić, że nigdy w życiu tego nie pożałujesz, a wspomnienia będziesz miał na zawsze. Może nawet poznasz kogoś ciekawego? Mi się to udało, ale o tym w innym poście.

A MASZ JAKIEŚ METODY NA ZAJEBISTE ŻYCIE? MAMY COŚ WSPÓLNEGO?

4 komentarze:

  1. Chyba czas skorzystać i wywalić wszystkich fałszywców!! ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. przeczytałam całość i cholernie mnie zmotywowales tym wpisem. chyba bede musiala wykorzystac pare tych zmian i wprowadzic je w swoje zycie, na dobre mi to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam z nim. Nic się nie zgadza. Nic a nic :)

      Usuń
  3. Podróże podróżami ale nie samym wolnym człowiek żyje. Chcąc podróżować tak jak ty mówisz nie siedzieć na tyłku to trzeba sporo zapier... aby na te podróże mieć.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.